Naast de journalistieke fotografie is er een ander gedeelte fotografiede nadruk wordt gelegd op het grafische gedeelte van fotografie. Risico en Verleiding. Het maken van foto's die naast elkaar worden gelegd. Er wordt gekeken naar wat voor mogelijk verhaal er wordt verteld door middel van goede combinaties van foto's. Voor mij is dit een mogelijkheid om het autonome aspect van de fotografie naar boven te halen. Ik wil de journalistieke foto's niet in deze opdracht verwerken. Voor deze opdracht wil ik meer grafen in mijn eigen ideeen wereld en meer wat kunszinnige foto's proberen te maken.
Mijn idee is om een menselijk lichaam te fotograferen met bonen. Dat wil ik doen om een beetje een surrealistisch effect te krijgen. De voedingsmiddelen worden nu niet meer gebruikt om te eten. Deze foto's wil ik tegenover een andere reeks foto's plaatsen. In mijn gedachte dacht ik aan interieur verus exterieur. Ik heb foto's gemaakt van een festival, die gehouden wordt in een enorme lodds in Amsterdam. Daarnaast en illegaal feest in een loods op een industrieterein in Delft - Zuid.

No comments:

Waves that came from Ternate

  The waves that came from Ternate